sanningen är hård i bland!

De kommer en vacker dag när du förstår hur mycket vi har betytt för dig hur vi älskat dig och saknat dig. En dag när du får upp dina ögon va du lekte bort. En dag då allt redan är försent. Du kan sitta å kasta skit  på mig gör de bara ja e säkert värd de också har inte alltid betett mig bra mot dig häller. Men en sak är säker ja har försvarat dig älskat dig å vart dig trogen till döden.! 

I bland är de hårt att höra sanningen men sanningen behöver man få höra hur jobbigt och hur illa de än är. För att kunna gå vidare i livet måste man kunna ge ett värdigt avslut.  
Ja vet att ja är dum i huvudet som skriver detta men tyvärr kan ja inte styra över mitt eget  hjärta detta är vad ja känner och ingen kan ändra de åt mig inte ens ja själv. 

Fast ja hade velat ha en delit  knapp i bland så finns de inte och de ända ja kan lära mig är att försöka leva utan den jag älskar!
För de är verkligen så jag har blivit sårad och då tänker ni säkert.. va har du för problem? Bara lämna å gå vidare! Mmm hade de vart så lätt så hade ja säkert gjort de. Men ja är en känslo människa och har alltid vart de.  Jag behöver tid å få smälta skiten i mitt huvud på nå jävla vis.  

Ja hoppas att ja kan släppa alla tankarna runt detta väldigt fort för man mår varken bra eller bättre av att de ligger å gnager hela tiden.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0