Helgen. .

Har varit skönt med lite egen tid i helgen då nova har vart hos farmor och farfar☺

Har spendera helgen me mina underbara vänner. 
I lördags var  det planerat in skoter körning med några ja inte träffat på väldigt länge så de var super roligt att träffa dom☺ vart ca 4 mil på skotrarna har inte kört skoter på flera år men någon gång måste man övervinna sina egna rädslor å min har vart just att köra skoter efter  olyckan. Men de gick super  första halv timmen tog ja de lugnt men sen våga man gasa lite mera😃 
Att de ska ta så många år innan man vågar göra nå som är så jävla härligt. Fast vi jt skoter under dessa år så har ja inte  satt mig på någon av dom just för att ja varit rädd! Ganska sjukt!



I dag har de vräkt ner ännu mera snö å ja börjar bli gode less på den nu..

Fick brev i fredas ett brev som fick mig att både bli super glad och även jävligt ledsen.. 
De är svårt att förstå allt och ta in allt men någon gång klickar de nog så man förstår mera.

Nu blir de att kasta sig i duschen å ligga spa tv tills man somnar finns inte så mycket mer att göra på kvällarna när man känner sig ensam😕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0